aboutamanda

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Wiman - 5 augusti 2013 15:38

Hej, nu har jag inte bloggat på länge igen, det går trögt.

Men iaf, så i onsdags åkte jag in till stan för att umgås med mina vänner, då var jag med Elias, thomas, linus och Tova. Jag bodde hemma hos min älskade morfar (crazypapa). På torsdagen var jag och kollade på Tova när hon spelade p18cup, dom vann alla sina matcher, och dom vann hela skiten dom är så sjukt duktiga!

På Fredagen hämtade mamma mig för hon kände sig lite ensam här ute i åminne.

Zeb och pappa har varit i helsingborg för Zeb skulle spela cup, det gick inte så bra för honom men jag är ändå sjukt stolt över honom, han är riktigt bra i mål.

Sen har jag och mamam haft både bra och dåliga dagar/kvällar här ute men det har gått bra :)

Idag har jag solat en stund tills alla moln kom och förstörde.. sen har jag duschat och nu sitter jag i sängen och skriver här på bloggen, kollar på svampbob och snapchatar med Tova och Emil. Snapchat- amandawiman :)

Imorgon ska jag åka in till stan för att sova hos min älskade Tova, Thomas fyller år så vi ska va med honom och Elias, sen kommer nog Emil att va med en stund. Iaf så ska jag åka in till stan vid typ 7 ;)


Nu har jag inte så mycket att skriva, pusshej.

Presentation

Amanda Wiman heter jag, 17årig tjej från Visby.
Här berättas om mitt ungdomsliv.
Fyller 18år den 10 Juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards