aboutamanda

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Wiman - 26 november 2012 19:49

Här ligger jag och myser!

Av Amanda Wiman - 25 november 2012 14:44

Hejsan alla! I tisdags fick jag äntligen min iPhone 5. Det funkar utmärkt och jag är helt förälskad i den.. Min iPhone är inte det ända jag är kär i, jag älskar en kille! Han är så sjukt underbar! Love him! ? i fredags va jag på puma, det började inte så bra, det började med slagsmål och sen lite fylla och så! Det va mycket poliser där! Skrik, gråt och skratt. Aja, det är som bortglömt nu typ! På kvällen sov Tova hos mig, mys med bästavännen! ? idag va jag i åminne med familjen och byggde på stugan! ? Sen ska jag nog träffa Tova och imorgon är det dags för skola igen :/ men nu har jag inte så mycket mer att skriva, så pusshej ??

Av Amanda Wiman - 16 november 2012 16:17

Av Amanda Wiman - 15 november 2012 15:29

Hejsan, idag har jag varit i skolan hade filmhistoria, tipspromenad och slöjd. På tipspromenaden gick jag med alva och Jonathan och vi fick alla rätt! Tjoho, sen ska jag dansa, skoj. Hörs pusshej!

Av Amanda Wiman - 9 november 2012 18:46

Hejsan, idag försov jag mig igen.. vi hade prov på so det gick inte så bra, haha! På engelskan fick vi äta godis och se på film. Efter skolan va jag på stan med folket.. nu slutet jag hemma och glor, får inte gå ut :((

Av Amanda Wiman - 5 november 2012 16:02

Hejsan alla bloggläsare, dagen började bra med att jag försov mig till 08:55 när jag började 08:00, haha inte bra. När jag kom till skolan skulle jag ha SO.. jooo. Sen efter skolan gick jag och träffade Joel, Elias, Pontus och några till.. sen kom Tova och nu sitter vi hemma, väntar på att vi ska äta och sen dra till Puma.. träffa Elias och Thomas.. tjoho.. Tova ligger  på min säng och tar kort till Instagram.. ahhahahhahah!!


Vi hörs, puss..


Följ oss på Instagram!!

Amanda Wiman: amandawiiman
Tova Hördin: toovtoov


Följ oss så blir vi glada!!

Av Amanda Wiman - 3 november 2012 11:51

Hej, igår va jag på ungdomsgalan med tova, Linnea, moa och många fleeer! Det va sjukt kul, Danny Saucedo va där, sjukt snygg och braa! Hade världens ögonkontakt med honom, åååh jag dööör! Kom hem 01:20.. det va en skitkul kväll, mycket dans! Vill tacka alla som va där och hade skoj!

Idag ska jag till kyrkan på konfa!

Presentation

Amanda Wiman heter jag, 17årig tjej från Visby.
Här berättas om mitt ungdomsliv.
Fyller 18år den 10 Juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards