aboutamanda

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Wiman - 30 juli 2013 18:22

" Regn faller även fast du inte vill de. Regn faller även fast du inte vill de. Regn faller även fast du inte vill de. Regn faller ändå, chachacha." Haha, det finns någon/några som fattar den texten/låten ;)

Iaf.. det har regnat hela dagen här i Åminne och säkert på resten av delarna här på Gotland. Det regnar fortfarande, jag tycker det är ganska mysigt men snälla inte en hel dag! En sak jag älskar, det är att gå och shoppa när det regnar, det är sååå mysigt.

Jag har inte gjort så mycket idag, tog en dusch i morse. Annars har jag bara suttit hemma och stirrat in i väggen.


Imorgon tar jag och åker in till stan och bor hos min morfar, ska bli så mysigt.

Ska träffa Elias och kompani tror jag, Tova ska va med Felicia så hon hade inte tid med mig..

Aja.. nu har jag inget mer att skriva. Pusshej.  

Av Amanda Wiman - 29 juli 2013 23:41

Tova, du är min allra bästavän!

Jag älskar dig.

Det går inte att beskriva min kärlek till dig.

          

Puss på dig.

Av Amanda Wiman - 29 juli 2013 23:33

Hejhej, i fredags åkte jag och familjen till ullared. Det var en riktigt mysig familjegrej men ak så mycket pengar de gick.

Här kommer lite bilder på grejer jag köpt :)

                                                                                       

Av Amanda Wiman - 22 juli 2013 10:19

Drar en liten bloggis.
Just nu sitter jag och ser på tv. Det är inte så jättebra väder idag men det är ju perfekt när man ska jobba för då är det mindre stress. Jag jobbar på ett litet café här ute i åminne! Vitvikens café. Jätte mysigt faktiskt.
Så det blir att jobba mellan 11:30-16:30, det är inte så länge men det funkar och det är en hel del pengar. Så det känns bra! Jobbar måndag-torsdag!
Nej men nu har jag inte så mycket mer att skriva!
Puss

Av Amanda Wiman - 21 juli 2013 19:41

Hej.

Jag kan stark rekomendera alla 99:or och 00:or osv. att konfirmera sig. Jag var tveksam när jag började, dom lekte mycket och det tyckte jag inte alls om. Men när allt drog igång, vi var på läger och man lärde känna underbara människor så var man inte alls tveksam längre. Det var en av dom roligaste grejerna jag gjort och jag ska fortsätta med ledarutbildningen och kanske få va med om dehär en gång till. Men när mindre konfirmerar sig. Så, jag ber er. Konfirmera er, ni kommer inte ångra er.

 

Igår va jag på stan med mamma, en mysig stund. Vi gick i några butiker och fikade. Tyvärr fick jag inga bilder från detta.


Vi har haft ett par vänner här från Östhammar, mysigt och otroligt roligt gäng dedär, de har varit mycket fest, jag har då inte druckit såklart. Men det har varit sjukt kul ändå, vi har spelat en del kubb. Mycket kärlek till er.

            VINNARLAGET  

   


Minna, min älskade vän, jag saknar dig mer än vad du tror, vi ses på andra sidan! Jag fattar inte att det bara kunde bli såhär, du va ju älskad?! Att du inte såg de. Det känns som att du är här, känner själen från dig vännen. Allt är så ofattbart.

Jag älskar dig Minna Aningåkre Ganström. <3

     


Puss på er så länge.

Av Amanda Wiman - 21 juli 2013 11:18

Hej, nu går de segt med skrivandet. Men nu är jag påväg till stan, ska nog träffa Elias och Thomas! Tror jag..

Jag ska ta och sätta mig vid datan sen och skriva lite om
~ konfirmationen
~ stan igår med mamma
~ fest med Östhammarbor
~ Minna
Och lite så :)
Puss

Av Amanda Wiman - 11 juli 2013 12:49

Hej hörni, följ mig på instagram! (wimanprivat). Och så kan ni ta och följa min och min Bästaväns instagram! (Tovaoamanda)
Puss på er!

Presentation

Amanda Wiman heter jag, 17årig tjej från Visby.
Här berättas om mitt ungdomsliv.
Fyller 18år den 10 Juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards