aboutamanda

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Wiman - 15 december 2012 23:35

Idag är det det 15 december! Det är nu 5 månader sedan du lämnade oss minna!<3 :'(

Av Amanda Wiman - 15 december 2012 14:04

Hej bloggläsare! Igår åkte jag och Tova på läger med konfan! Fick även reda på att min pojkvän ska börja i vår grupp (glad tjej här) igårkväll va det kul med lite lekar och tävlingar och nu idag har vi bara haft "lektioner" och ritat! Kommer ut en bild sen på det jag ritade! :) vi åt fisksoppa till lunch (inte gott) och snart ska vi fikaaaa :) det är lördag och mitt godis är snart slut, hu! Just nu sitter jag på de kalla golvet not ett element och skriver till er! :)
Aja ni får ha det bra, ska Chilla vidare med Tova, Alicia, micke, Valle och ville :))

Pusshej <3

Av Amanda Wiman - 13 december 2012 12:29

Hejsan, idag va det dags för lucia! Vi skulle samlas 06:00 i domkyrkan och därför gick jag upp 05:30.. Va astrött.. Första föreställningen så gjorde vi för föräldrar och så och dom tre andra för skolan! Man va jättenervös men sen blev det lugnt och man kunde slappna av och bara köra! Klockan 11:00 va vi klara och fick gå hem! Nu sitter jag här i soffan och tar det lugnt..!
Ska köpa julklapp åt morfar och sen ska vi dit och äta och fika, myyys! :)

Vi hörs! Puss! :*

Av Amanda Wiman - 12 december 2012 20:33

Dagens personer blev Moa Westin och Rasmus Rosvall. Två fina vänner som betyder mycket för mig :) puss på er fina människor! <3

Av Amanda Wiman - 12 december 2012 19:44

Hannes du betyder allt för mig! Du finns alltid där för mig och det är jag glad för! Du är helt underbar! Jag finns alltid här för dig! När jag är ledsen kommer du med dina tröstande kramar, det underbart hjärtat. Älskar dig bästa Hannes! ??

Av Amanda Wiman - 12 december 2012 19:41

Hej, idag va det en hemsk dag i skolan, mådde så dåligt av de, trodde att man kunde lite på folk! Aja, dom är inte mina vänner längre, det är bara att gå vidare och vara glad för den familjen och äkta vännerna man har! Mina tårar ska inte falla för dom!

Pusshej!

Av Amanda Wiman - 9 december 2012 21:33

Kvällen söta blev Julia Jovanovic! Du är så snygg vännen, älskar dig hjärtat <3

Av Amanda Wiman - 8 december 2012 10:49

Grattis till dig, bästa Elias Stenmark, du är nu 18år och stor pojke! Tack för att du alltid finns för mig, vad det än gäller! :* hoppas du hade en toppendag!
Grattis i efterskott bror! :* älskar dig! Puss! :* <3

Presentation

Amanda Wiman heter jag, 17årig tjej från Visby.
Här berättas om mitt ungdomsliv.
Fyller 18år den 10 Juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards