aboutamanda

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Wiman - 30 oktober 2012 21:52

Hejsan bloggläsare, jag är lite besviken på mig själv, jag har nästan inga läsare, är jag så dålig? Jag måste börja blogga mer känner jag..  


Aja, idag har jag varit i skolan förståsss, vad annars liksom? ;) nej jag skoja bara, men när klockan va 13:00 skulle vi gå till Rackethallen och gå på yrkesmässan eller vad det nu hette.. sen vid typ 14:40 gick jag till Korpen för att ta min sista spruta mot livmoderhalscancer, tjoho nu är jag skyddad ;) det gjorde skitont när hon sprutade in vaccinet i armen på mig, buhu.. :( 

Nu på kvällen va jag och Tova på puma, först lite 4ever alone (gjorde lite pärlplattor och så) sen va vi med Elias och Pontus sen stack Pontus och Thomas kom.. hahah!! Sen cyklade vi hem tillsammans med Elias och Thomas..


Imorgon ska jag till tandläkaren (hatar de, usch), sen på lunchen ska vi träffa Elias, han skulle typ visa något :P Haha.. Sen efter skolan är det kör och sen är det gitarr, hihi.. längtar till gitarren, skitkul jue ;)


Nej nu ska jag borsta tänderna, ta bort sminket och lite sånt.. och se på tv..


Vi höres, pussen.



Av Amanda Wiman - 27 oktober 2012 00:50

Godnatt bloggen!

Av Amanda Wiman - 26 oktober 2012 15:17

Hej alla fina, i onsdags sov jag hos min moster till torsdag, sen va jag där hela dagen och vi bakade lite osv.. på kvällen åkte jag hem samtidigt som Linus skulle jobba. Idag gick jag upp 08:45 för att hänga med Camilla till biblioteket och sjunga lite med Wilma, skooooj.. Sen åkte vi till stan och jag köpte ett "compact powder 12. sandy" från H&M. Kom precis hem, inga speciella planer just nu.. Tror jag ska gå ner och smaka på någon bakelse som mamii har gjort :))


Vi höres , puss.  

Av Amanda Wiman - 24 oktober 2012 11:24

Hejsan, igår vaknade jag halv 12. Jag gjorde inte så jätte mycket på dagen, men på kvällen drog jag och tova till puma för att gå spökstigen, vi gick tillsammans med Elias.. tova va skiträdd innan. När vi kom ner så vände jag 2gånger fast Elias övertalade mig att gå ner igen, jag skrek hela tiden den va så läskigt.. usch.. men vi klarade oss igenom hela. Stolt. Moa fick aldrig gå för hennes kompisar fegade ur.. så jag och Elias gick med henne igen, det va inte lika läskigt då för jag visste ju vad som skulle komma.. fast jag skrek väll lite ibland ;) jag kom hem vid 23:20 typ. Idag ska jag kanske ut till moster och sen kanske va med moa. Men nu ska jag duscha.. pusshej.

Av Amanda Wiman - 22 oktober 2012 00:06

Godnatt!

Av Amanda Wiman - 20 oktober 2012 14:14

Hejsan bloggen! Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat så mycket, jag har inte riktigt kommit in i detta ännu. Jag säger till mig själv att jag borde blivit nu men sen blir det inte av. Vi har precis fått höstlov, mysigt. Igår började jag att baka till min gammelfarmor, har gjort bullar, kärleksmums och ska göra några kakor nu. Jag älskar att baka. Så imorgon ska vi åka till henne tillsammans med min moster! Jag har städat mitt rum (händer inte ofta) ;) nu sitter jag och ser spårlöst USA. Gråter lite samtidigt. Jag fick se mitt skolfoto igår, så här såg det ut: pusshej!

JAG

Av Amanda Wiman - 15 oktober 2012 18:12

Jag heter Amanda Wiman

Mina smeknamn är Mandy, Mandiis och Manda 

Jag är 14 år

Jag bor på Gotland

I Visby

Jag bor med min mamma, pappa och bror

Jag har två kaniner (vita hermeliner med blå ögon)

Jag dansar hiphop/street på Visby Dansskolan

Jag spelar gitarr och piano

Jag älskar att sjunga

Min favoritfärg är: Vit, svart, rosa, lila, grön och grå

Jag älskar att vara  med mina vänner dom betyder allt för mig

Några av mina underbara vänner är: Kajsa, Bella, Tova, Felicia, Louise, Moa, Micka, Alicia, Julia, Fillan och mångamånga fleeer.

En person som betyder extra mycket för mig är min moster (syster) som alltid finns för mig.

Jag älskar min familj så otroligt mycket

Mitt favoritämne är musik

Jag pratar Svenska, Engelska och Tyska.

Jag gillar att gå i högklackat

Jag är ca 163 cm lång

Jag har storlek 37 i skor

Jag har storlek xs/s i kläder

Jag är blondin

Många säger att jag är efterbliven

Jag ska konfirmera mig i sommar

Jag gillar att ta kort

Jag har gått miste om en vän som tagit livet av sig (jobbigt)

Jag har ingen mormor

Jag är singel

Jag älskar att hålla på med hår och testa mig fram.

Jag är pank..


Så jaa, det va lite om mig, nu kom jag inte på något mer.

Ni får gärna fråga mig i kommentarer så svarar jag så gått jag kan.. :)


Pusshej


Av Amanda Wiman - 15 oktober 2012 15:47

Hej, idag va jag i skolan en liten stund.. jag va på svenskan och tyskan, under tyskan fick jag ont i magen och gick hem :/ sen gjorde jag inte så mycket, jag vilade och såg på tv. Just nu sitter jag hemma och ser på Girls who likes boys who likes boys.. komplicerat program! Jag tror jag lägger upp ett inlägg sen om mig själv, så nu får veta lite om tjejen som sitter här och bloggar :)
Pusshej så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Amanda Wiman heter jag, 17årig tjej från Visby.
Här berättas om mitt ungdomsliv.
Fyller 18år den 10 Juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards