aboutamanda

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda Wiman - 17 januari 2013 18:00

Hej, idag va jag i skolan.. Efter va jag och Tova på stan. Nu sitter vi hemma och glor typ.. Hahahha!
Imorgon ska vi till skolan och efter ska Tova klippa sig, hihi. På kvällen ska vi på puma.

Puss.

Av Amanda Wiman - 16 januari 2013 11:32

Soft häng i caffis jao <3

Av Amanda Wiman - 14 januari 2013 19:20

Halloj, idag började mig dag med att jag försov mig.. Helvete. Jag kom till skolan efter svenskan, alltså 8:50. När man kommit dit, är den en som iggar en totalt, jag trodde vi va vänner men nej. Jag är stolt över mig själv för jag har äntligen börjat vara aktiv på idrotten. Yeah. Jag är ju bäst. Efter skolan va jag med Tova, hahah standard. Hon gick precis hemifrån. Mamma har köpt en jättefin klänning till mig, den passade perfekt. Tjoho, glad över den! Nej men nu borde jag plugga men jag orkar inte. Haha! Imorgon ska jag anmäla mig till dansen igen. Sen måste jag ut på zoomarket och köpa hö till mina kaniner.
Men nu har jag typ inget mer att säga så, pusshej.

Av Amanda Wiman - 13 januari 2013 14:03

Hej bloggen, hahhaahha! Jag sitter hemma hos Jesper, är med Tova och Quintus! Hhahahhah! Kul vi har det asså! Hhahahhah!

Av Amanda Wiman - 12 januari 2013 11:42

Hej, igår va jag på puma, det va väll sådär.. Fast det va ändå kul, jag och Qvintus bytte lite mobil.. Hahaha! Han kollade igenom alla mina 1300 bilder.. Hahhahah! Jag gick därifrån 22:45.. Just nu sitter jag och äter frukost, sen kanske jag ska träffa Tova, men först ska jag göra mig i ordning, fixa för kaninerna och städa mitt rum.

Kanske skriver senare, pusshej

Av Amanda Wiman - 10 januari 2013 15:24

Hej idag har jag varit i skolan, igår färgade jag mitt hår brunt så jag har fått ganska mycket komplimanger. Jag är nöjd! Snart ska jag och Tova gå till stan och träffa finaste Moa!

Pusshej

Av Amanda Wiman - 8 januari 2013 18:42

Hej gott folk, jag är ledsen för att jag inte bloggat så mycket, men nu är det ett nytt år och nya möjligheter! Så jag ska ta tag i det här och blogga så mycket som det går! Måste verkligen! Bloggen är ju värdelös.. Hahaha! Men ja nu sitter jag hos Tova, våra föräldrar måste ju tro att vi inte har något liv, samma visa varje dag! Haha!

Pusshej!

Av Amanda Wiman - 1 januari 2013 09:27

Nu är jag äntligen hemma i Sverige! Åker till Gotland i kväll, imorgon ska jag träffa bästa Tova och älsklingen Hannes! <3

Presentation

Amanda Wiman heter jag, 17årig tjej från Visby.
Här berättas om mitt ungdomsliv.
Fyller 18år den 10 Juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards