aboutamanda

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Wiman - 19 februari 2013 22:52

Hej, nu har jag inte skrivit på länge igen. Mitt liv rullar väll på, svek hit och dit. Att killar ens har ork att bara svika tjejer på de sättet, sjukt lågt. Aja, hoppas dom får det jobbigt framöver med rycktena och skit. HA!

Idag va jag i skolan, det är SJUKT långtråkigt. :(

Efter va jag och Tova med massa folk på stan, sen gick vi hem till mig hämtade lite pengar för vi skulle ha klassmys i skolan, så alla skulle ta med sig mat, många gick till donken innan och köpte mat och sen till coop och köpte godis. MUMS..!!

När vi kom till skolan så åt vi alla först och sen såg vi på Kommisarie Späck.

HAHAHA, roligaste filmen jag sätt på länge, jag, Tova och Louise skrattade väll mest som vanligt :P

Imorgon är det dags för skola igen, buhu..


Aja, nu har jag inge mer att skriva till er.. eller jag skulle ju kunna skriva ner hela mitt liv och bekymmer men det är alldeles för långt.


Btw källaren i skolan är läskig. HAHAH!


Pusshej



Av Amanda Wiman - 10 februari 2013 19:04

Hejsan alla fiiiina!!

Jag vet inte ifall jag ska fortsätta blogga. Jag har liksom inte tid riktigt.


Ajaaa, idag har jag och Tova varit i kyrkan och varit på mässa med konfan. Stolarna va otroligt osköna, hemskt..

Imorgon är det skola igen , hurra så kul, eller inte.. helgen går så sjukt fort.. hemskt de också.

I fredags sov jag hos Tova, mys.. och i lördags va jag på kalas för min kusin fyller 1 år <3


pusshej.

Av Amanda Wiman - 1 februari 2013 22:16

Hej, det går inte så bra för mig med bloggandet, haha! Jag tänker att jag ska blogga sen blir det inte, jag måste skärpa till mig! Bästa Louise Holmedahl läser ju min blogg :p idag va jag i skolan, skoj. På NO:n såg vi på två filmer som handlade om sex typ. Haha! Sen gick jag hem och träffade min bästa moster Camilla och kusinen Wilma :*
Ikväll va jag på puma, jag är kär.

Pusshej

Presentation

Amanda Wiman heter jag, 17årig tjej från Visby.
Här berättas om mitt ungdomsliv.
Fyller 18år den 10 Juni.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards